Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Διευκρινήσεις για το κυκλάμινο, που επιβάλλονται...

Διευκρινήσεις για το κυκλάμινο, που επιβάλλονται

....Δεν μπορεί να υπάρξει πρόλογος...

Εν ολίγοις:
Είναι η εποχή τους. Γέμισαν τα βουνά, ακόμα και τα πεζοδρόμια του Βόλου με κυκλάμινα.
Λογικό να γεμίσει και το ίντερνετ, πόσο μάλλον, το Φεις!

Μεγάλη η Χάρη, Της Αγίας Αικατερίνης, είμαστε αμέτρητες, με πολλές παραλλαγές στο όνομά της.

Και στα επίθετα, "παίζω" και η ίδια, εφόσον κι απ' αυτά έτυχε να έχω πολλά.
Γιατί να μην "παίξουν" και οι άλλες, ακόμα κι αυτές που δεν τις λένε Κατερίνες;

Ωστόσο, δεν είμαι εγώ, όταν βλέπετε συνδυασμούς αυτών των δύο και άλλες ... διάφορες, "συμπτώσεις".
Εντάξει;

Κυρίως, δεν είμαι στο Φεις, ειδικά αυτή την εποχή... Όταν θα είμαι, θα με καταλάβετε.

Επίλογος:

Ένα κυκλάμινο, μόνο του και στα βράχια, (κυρίως) απ' το 2006.


Απλά, "εμπόδιζε" και το "έκοψαν νωρίς", Πετρή Σαλπέα.
Στα βράχια του net με τις μάσκες του, είναι όλα πολύ εύκολα.


"Καλή μας συνέχεια" κι εδώ και κυρίως στην ΖΩΗ! 
Εκεί είναι η μαγκιά.
.-
ΥΓ.
Τα ιστολόγιά μου

Σχετικά με εμένα


Φύλο Γυναίκα
Κλάδος Διαδίκτυο
Τοποθεσία ΒΟΛΟΣ , Μαγνησία, Ελλάδα
Ενδιαφέροντα 2006 - 2015 κυκλάμινο βουνού (Πηλίου) σταθερό email: kyklaminovounou@yahoo.gr