Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Συγγραφείς και σχόλια...

-Καλησπέρα σας. Έχω βγάλει το τάδε βιβλίο. Θα μπορούσατε να κάνετε μια βιβλιοκριτική;
-Σας ζητώ συγγνώμη αλλά βιβλιοκριτικές κάνω μόνο αν τύχει να διαβάσω κάτι και το βρω ενδιαφέρον και ποτέ κατά παραγγελία.
- Κάνετε πολύ καλά. Χαίρομαι για την απάντηση σας.Καλή συνέχεια.
[Δεν είναι κακό να συνεννοούνται οι άνθρωποι. Μερικές φορές είναι σχεδόν λυτρωτικό.]
Δημήτρης Τερζής γιατί βγάζεις τα ίνμποξ μας στο φως;;;;;;;;;;
Katerina Malakate
Katerina Malakate άμα βγάλω τα inbox μας στο φως θα κλάψουνε μανούλες. [mails ήτανε]
Vivi Georgando
Μαρία Λιάκου
Μαρία Λιάκου Αμαν εγώ σου το έγραψα . Φταίει ο πυρετός που έχω τρεις μέρες τώρα!!χα χα...Κατερίνα μου καλά κάνεις αλλιώς δεν θα ήσουν η Κατερίνα που αγαπάμε.
Katerina Malakate
Μαρία Λιάκου
Dimitris Alexiou
Dimitris Alexiou [Οι νοικοκυρούλες κάνουν κριτική σε ό,τι κι αν τους στείλουν καλή μου!]
Katerina Malakate Ε, είναι διαβαστερές, καλέ μου
Angeliki Boziki
Angeliki Boziki Πάνω από την κατσαρόλα
Dimitris Alexiou
Dimitris Alexiou Διαβαστερές, πάνω από την κατσαρόλα και πρόθυμες. Μόλις μου δημιουργήσατε σεξουαλική διέγερση - δεν ντρέπεστε!
Angeliki Boziki
Angeliki Boziki Είμαστε πολυταλαντες!
Vivi Georgando
Vivi Georgando χιχιχι και ξανά χιχιχι,λέγω
Vivi Georgando
Vivi Georgando Angeliki Boziki μαρή μπλόγκερ τι μαγέρεψες σήμερις ;
Angeliki Boziki
Angeliki Boziki Σήμερις ειχαμε κουνουπίδι με πατατούλες γιαχνί...Εσυ?
Angeliki Boziki
Angeliki Boziki Και εγώ δεν είμαι μπλόγκερ. Απλά γράφω τον πόνο μου.
Vivi Georgando
Vivi Georgando α,εγώ έκανα μπροκολάκι με πατάτες αλλά δεν τους άρεσε των βρωμόπαιδων και φτιάξανε, τα μουλάρια, μόνα τους πίτσα
Angeliki Boziki
Angeliki Boziki Να μου στείλουν κανένα κομμάτι περικαλώ...
Vivi Georgando
Vivi Georgando δεν έμεινε κολυμπηθρόξυλο
Katerina Malakate
Katerina Malakate Ε, μα, κουνουπίδι η μια, μπρόκολο η άλλη
Katerina Malakate
Katerina Malakate Μεις αρακά emoticon frown
Vivi Georgando
Vivi Georgando
Vivi Georgando εμ ,άμα είσαι μπλόγκερ και τα αποδέλοιπα πού χρόνος να κάνεις ένα παστίτσο,φτου
Katerina Malakate
Katerina Malakate Και ομελέτα. Τεμπέλα.
Vivi Georgando
Vivi Georgando τι λες καλέ,ξέρεις τι προαπαιτούμενα θέλει η καλή η ομελέτα...
Διάσωση Διασώστου
Απαντήστε...
Eleni Garyfalaki
Eleni Garyfalaki Εγώ θα είχα βρίσει emoticon tongue
Vivi Georgando
Vivi Georgando την μανούλα βρε;
Eleni Garyfalaki
Eleni Garyfalaki Τη διαβαστερή, νοικοκυρούλα μπλόγκερ θες να πεις
Vivi Georgando
Vivi Georgando Eleni Garyfalaki αυτό θα μείνει,γέλασε πολύς κόσμος.
Eleni Garyfalaki
Eleni Garyfalaki Πάλι καλά που ακούμε και κάτι τέτοια για να γελάμε.
Katerina Malakate
Katerina Malakate Αυτό πάντως μπορούμε να το κάνουμε και πειτζ. Ήτο εμπνευσμένο.
Angeliki Boziki
Angeliki Boziki
Angeliki Boziki Διαβαστερές Νοικοκυρούλες.... θα σκίσουμε...
Eleni Garyfalaki
Eleni Garyfalaki Θα δεχτείτε όμως και μένα που ούτε αβγό δεν ξέρω να βράσω,ε;
Angeliki Boziki
Angeliki Boziki Εσύ θα είσαι επίτιμο μέλος
Eleni Garyfalaki
Διάσωση Διασώστου
Απαντήστε...
Vivi Georgando
Πασχαλίνα Μπεκιαρούδη
Πασχαλίνα Μπεκιαρούδη Πες μου σε π.μ. ποιος ήταν θα σκάσωωωωωω emoticon heart
Katerina Malakate
Πασχαλίνα Μπεκιαρούδη
Πασχαλίνα Μπεκιαρούδη
Πασχαλίνα Μπεκιαρούδη Έλα μπορεί να κάνω εγώ κριτική.Στα επαχθή μπορεί να είναι αλλά εντάξει....
Katerina Malakate
Katerina Malakate Χαχαχα, όχι. Ο Ντόστο ακόμα κλαίει
Πασχαλίνα Μπεκιαρούδη
Πασχαλίνα Μπεκιαρούδη Με πήρατε από φόβο ε???Γιατί τα έλεγα με πυγμή.
Katerina Malakate
Katerina Malakate Γιατί κατηγόρησες τον θεό.
Πασχαλίνα Μπεκιαρούδη
Πασχαλίνα Μπεκιαρούδη Απλά είναι θέμα λογοτεχνικής αθρησκείας.Εξάλλου θεό έχω τον Μπροχ.Ο Ντοστο είναι βατός κ τετριμμένος.. emoticon tongue
Διάσωση Διασώστου
Απαντήστε...
Χρίστος Μαβόγλου
Χρίστος Μαβόγλου Κατερίνα θα διαβάσεις το βιβλίο μου, που δεν έχω γράψει;
Katerina Malakate
Διάσωση Διασώστου
Απαντήστε...
Katerina Malakate
Οδυσσέας Μουζίλης
Οδυσσέας Μουζίλης Εγώ θέλω να κάνω βιβλιοκριτική (κατά παραγγελία, να μου το στείλεις!) το βιβλίο σου και να δημοσιευτεί στο μπλογκ σου! Εκεί είναι η μαγκιά emoticon tongue
Katerina Malakate
Katerina Malakate Την άνοιξη που θα βγει θα το συζητήσουμε. emoticon tongue
Διάσωση Διασώστου
Απαντήστε...
Andreas Kapsalis
Andreas Kapsalis Kαλησπερα Κατερινα !!!!! emoticon grin
Eirini Giannaki
Eirini Giannaki Ήσουν πολύ ευγενική Κατερίνα, θα έπρεπε να γίνεις κακιά και να του πεις "αν υπήρχε μία πιθανότητα να γράψω για το βιβλίο σας, τώρα την μηδενίσατε"
Katerina Malakate
Katerina Malakate Αυτό είναι αλήθεια. Αλλά δεν το λέω ποτέ.
Διάσωση Διασώστου
Απαντήστε...
Οδυσσέας Μουζίλης
Οδυσσέας Μουζίλης Μόλις μου έστειλε μήνυμα ο Πύντσον! Ε εντάξει Katerina θα μπορούσες να κάνεις μια εξαίρεση! emoticon tongue
Katerina Malakate
Katerina Malakate Νταξ. Και για τον Ντελίλο. Άντε και για τον Κόου
Διάσωση Διασώστου
Απαντήστε...
Todo Theodora
Todo Theodora Ποιο βιβλίο είναι; να το διαβάσουμε βρε παιδί μου. Πες τον τίτλο. Ουχί τον συγγραφέα emoticon tongue

Δεν υπάρχουν σχόλια: